Știri, teme interesante

Fișierele audio se pot gestiona mai transparent


Fișierele audio se pot gestiona mai transparent

 

Pentru serviciile telefonice, de relații cu clieții, reprezintă un aspect legal important gestionarea și securitatea datelor și fișierelor audio referitoare la apeluri. Cu autorul noii noastre aplicații atât stocarea materialelor audio, cât și arhivarea acestora este mai ușoară, mai sigură.

Pe parcursul dezvoltării noii noastre aplicații, am regândit tot sistemul de stocare și salvare a materialelor audio, generate la clienții noștri. Utilizatorii noștri, deși pentru fiecare ramură industrială, reglementările sunt diferite, normele de protecția datelor sau protecția consumatorilor îi obligă să înregistreze anumite convorbiri, pe care să le stocheze în siguranță și să asigure accesibilitatea acestora – iar periodic să le și șteargă definitiv. Salvarea materialului audio, într-un sistem mai transparent, este benefică nu numai din punct de vedere al respectării normelor legale, ci și pentru motive referitoare la asigurarea calității.

Partea semnificativă a serviicilor noastre o reprezintă gestionarea fișierelor audio, iar pentru ușurarea acestei gestionări,am reînnoit mai multe segmente ale procesului. Una dintre cele mai importante schimbări este că programul nostru prealabil, de descărcare, a fost înlocuit cu un nou program de arhivare. Această versiune, care trebuie implementată, de clienții noștri, până, cel târziu, în data 31 martie 2017, are posibilitatea de a arhiva nu numai fișiere audio de la operatori, ci și pe cele de pe unitățile mobile. După descărcarea noului program, acesta va folosi cheia Database API, deja cunoscut din sistemul VCC Live. Deoarece unele fișiere audio trebui păstrate întregi, pentru o arhivare sigură fiecare amprentă digitală (MD5 checksum) a fiecărui fișier audio descărcat, va fi verificat bit cu bit.

Aplicația a fost scrisă, de dezvoltatorii noștri, în limbajul GO, iar codul programului (împreună cu sursele API aferente) le vom publica în scurt timp. Aceasta a fost și pentru noi o experiență palpitantă, deoarece aceasta este primul nostru program ”deschis”, care poate reprezenta un punct de referință pentru cei care se gândesc să realizeze un program propriu de arhivare, pentru anumite cerințe particulare.

Referitor la fișierele audio, ne-am mai pregătit și cu încă o modificare importantă: am modificat setările șteregerilor automate, care suprascrie și regulile prealabile ale spațiilor de stocare. Clienții noștri pot să se familiarizeze, la momentul actual, doar cu versiunea beta a noii soluții, care, conform planurilor noastre, va crește tranparența fișierelor arhivate, a celor așezate în coșul de reciclare, și a celor șterse concret.

În câmpul Setărilor Call Center se poate stabili perioada, în luni, de la generarea acestora, după care aceastea vor ajunge la coșul de reciclare, iar de acolo perioada după care vor fi șterse definitiv. Se mai poate seta și ca sistemul să șteargă doar fișierele arhivate definitiv, indiferent de termenul general stabilit pentru ștergerea acestora. Este important aspectul că fișierele ajunse în coșul de reciclare nu se mai pot accesa, nu apar în nici o statistică, astfel nu deranjează activitatea și evaluarea call center, dar în caz de necesitate pot fi mutate înapoi.

Condițiile de stocare a fișierelor audio se modifică în urma noilor schimbări. În locul stocării gratuite pe o perioadă de 30 de zile, fiecare pachet va beneficia de un spațiu de stocare de 10 Gb. În acest spațiu vor fi stocate atțt mesajele e-mail și atașamentele acestora, iar referitor la spațiul de stocare utilizat se pot obține informații din informațiile referitoar la stare, din cadrul programului-client.