Știri, teme interesante

VCC Live – continuarea unei povești de succes


VCC Live new brand – continuarea unei povești de succes

Sezonul de toamnă ne-a așteptat cu două schimbări importante: numele grupului nostru de firme s-a schimbat în VCC Live și am putut ocupa de categoria biroul nostru de categoria „A“ din Budapesta. Noul nostru nume de brand este asociat și cu o imagine nouă și incitantă – acestea oferă împreună expresia noii direcții pe care am luat-o în planul afacerilor.

Fondatorii Virtual Call Center, Tóth Szabolcs și Jalsovszky Tamás, s-au aflat întotdeauna în fruntea trendurilor actuale din domeniul telecomunicației și call center, ei luând deciziile de dezvoltare pe termen lung în baza acestei poziții. Ei doi au mizat pe serviciile pe bază de cloud și pe modelul de afaceri corespunzător încă din perioada în care firmele din Ungaria vedeau soluția în sistemele instalate. Chiar și anii crizei economice au favorizat planul de afaceri și curajul caracteristic pentru Virtual Call Center: pentru că noi am oferit un sistem rentabil, sustenabil și ușor de actualizat, clienții noștri ne-au ales pe noi.

Tehnologia și astfel și piața serviciilor bazate pe cloud, inclusiv piața call center, se află însă într-o schimbare permanentă. După un timp, am simțit că numele „Virtual Call Center“ nu mai exprimă ceea ce partenerii noștri simt în momentul în care începem colaborarea: ei beneficiază de soluții complexe și moderne, care sprijină tot mai multe activități ale firmei lor. Serviciile noastre clasice, pe bază de voce, au ajuns să fie completate de canalele noastre de comunicare bazate pe trimiterea de sms-uri și e-mail-uri individuale și în grup, respectiv pe tehnologia chat, satisfăcând astfel necesitățile de contact center ale firmelor.

Relațiile cu clienții nu mai reprezintă doar una dintre sarcinile companiilor. Acest aspect a ajuns să definească și să influențeze direct imaginea formată despre branduri. Relațiile cu clienții reprezintă prima linie de contact în domeniul comunicării. Cu cât mai eficientă și proactivă servirea clienților, vânzările și soluționarea reclamațiilor, cu atât mai valoros este brandul și cu atât mai mare poate fi avantajul acestuia față de concurență. Or, procesele din cadrul companiilor pot fi sprijinite cel mai eficient prin canalele de comunicare interconectate, de tip „contact center“, care oferă continuu date actualizate.

Prin urmare, ne-am decis să actualizăm brandul la dezvoltarea căruia muncim zi de zi și în care vedem posibilități de dezvoltare foarte serioase și pentru viitor. VCC Live trimite la denumirea cu care majoritatea partenerilor noștri s-a referit la noi pe parcursul anilor. În acest fel, am realizat legătura cu istoria noastră de până acum.

Totodată, „live“ trimite la punctul comun al serviciilor oferite de noi: puterea comunicării directe, în timp real. În ceea ce ne privește, avem încrederea că această idee a comunicării centrate pe nevoile umane va supraviețui tuturor schimbărilor din domeniul tehnologiei.

În prima parte a anului am pregătit și o altă piatră de hotar în istoria companiei noastre: în septembrie, ne-am mutat în clădirea de birouri Krisztina Palace din Buda. În această clădire de categoria „A“, care corespunde celor mai înalte standarde de siguranță și confort, am amenajat, pe termen lung, un spațiu larg și inspirațional pentru echipa VCC – un loc în care viața din jurul fotelelor comode continuă chiar și după sfârșitul programului și unde partenerii noștri de afaceri revin întotdeauna cu plăcere.