Știri, teme interesante

VCC poate fi conectat la mai mult de 500 de aplicaţii


VCC poate fi conectat la mai mult de 500 de aplicaţii - Zapier

Avantajul soluţiilor bazate pe cloud constă în faptul că pot fi conectate uşor la alte sisteme. Noua noastră dezvoltare oferă posibilitatea de a integra VCC în mai mult de 500 de sisteme care sprijină organizarea muncii şi administrarea clienţilor.

Indiferent de profilul firmei, sistemele pe bază de cloud conving tot mai mulţi utilizatori în privinţa stocării documentelor şi a urmăririi proiectelor, datorită faptului că aceste soluţii uşurează împărtăşirea informaţiilor, editarea documentelor în timp real şi accesul din afara biroului. Astfel, şi cei care lucrează în contact center sau în cadrul departamentelor de servicii clienţi ai companiilor se pot întâlni, cel puţin pe parcursul anumitor subactivităţi, cu produsele Google, celebrele programe de CRM şi de management al proiectelor.

VCC a sprijinit întotdeauna folosirea soluţiilor bazate pe cloud. Prin dezvoltările noastre, urmărim să ne putem conecta cât mai flexibil la alte sisteme de gestionare, folosite deja.

De acum înainte, prin intermediul aplicaţiei noastre Zapier, VCC poate fi conectat la mai mult de 500 de soluţii tip cloud, mergând până la orice pas făcut cu ajutorul clientului, precum înregistrarea unei plăţi efectuate sau introducerea datelor unui contact nou. Baza conectării constă însuşi în serviciul independent numit Zapier, care, prin intermediul interfeţei API, face posibilă transmisia datelor aflate la dispoziţie în diferitele sisteme. Noi am pregătit pentru clienţii noştri mai multe posibilităţi pentru realizarea conexiunii de date şi am elaborat logica legăturilor de date ulterioare.

Sistemul funcţionează pe baza principiului „trigger-action“, prin care, în urma unui eveniment (trigger) produs în cadrul unei aplicaţii, datele intră în sistemul Zapier, care provoacă reacţia predefinită în cealaltă aplicaţie (action). În practică, aceasta poate să însemne, de exemplu, că după ce noul nume intră în programul CRM care conţine datele clienţilor, el apare în sistemul VCC, iar în urma apelului informaţiile sunt transmise înapoi în programul care sprijină activitatea de vânzare.

Numărul conexiunilor şi astfel al programelor folosite de către companii, care pot fi integrate în acest sistem, poate fi crescut în mod constant. În prezent, Zapier este capabil să recunoască înregistrarea, adăugarea şi modificarea terminaţiilor în VCC şi să efectueze adăugarea şi modificarea înregistrărilor în sistemul nostru. Controlul conexiunilor nu necesită cunoştinţe de programator din partea clienţilor noştri, întrucât acestea vor funcţiona în mod automat şi pot fi oricând personalizate.

Aplicatia este disponibila aici. Pentru acces la toate functiile va trebui mai intai sa va creati un cont Zapier.