Despre VCC ⫶ Live



VCC Live Team

VCC Live Team

VCC Live Team



Povestea noastră de succes



Valorile noastre

Echipa noastră este formată din tineri profesioniști, orientați către success, creativi și care acceptă cu cea mai mare plăcere provocările. Avem privilegiul că putem lucra într-o atmosferă pozitivă, și ne respectăm foarte mult munca. Filozofia noastră este orientată către clienții noștri și se bazează pe sistemul Agile. Împreună cu partenerii noștri de business muncim în fiecare zi pentru succesul nostru comun. Compania noastră oferă soluții eficiente și de succes.

Filozofia noastră

Echipa este puterea noastră. Împreună putem ajunge la toate obiectivele noastre. Continuu învățăm lucruri noi. Credem în unelte și metode de project management modern. Nu ținem la metodele tradiționale. Menținem clienții noștri cu ajutorul valorilor noastre, un serviciu de clienți de excepție și dezvoltare constantă, și nu cu obligații contractuale stricte.

Misiunea noastră

Asigurăm soluții bazate nu numai pe ICT, ci și o soluție business de înaltă calitate pentru firme care comunică cu clienții lor prin telefon și/sau alte mijloace, și necesită servicii de comunicații de înaltă calitate. Ajutăm clienții noștri ca focusul lor să se concentreze în jurul afacerii lor și cel mai important – clienții lor.

Istoria companiei

2017

Noi birouri în Statele Unite și România


2016

A fost lansat VCC Pay, un serviciu unic in regiune. Totodata am lansat si aplicatia VCC Mobile App.


2014

Virtual Call Center Sp. zo.o. a fost înființat și în Varșovia


2013

DBH Investment a investit EUR 0,5 milioane ajutând astfel creșterea internațională a firmei


2011

Virtual Call Center GmbH a fost înființat în Erding
(după scurt timp, biroul s-a mutat în Munchen)


2010

“Virtual Call Center” a devenit singurul nostru produs și numele a fost preluat de către întreaga firmă


2008

Sfârșitul erei iCall, serviciul a devenit strict cloud, sub numele Virtual Call Center


2005

Primul centru de call service realizat (iCall)


2003

Accentul s-a mutat pe cercetare și dezvoltare VoIP și crearea aplicațiilor cu focusul pe IP-fax și telefon.


1999

Virtual Call Center a fost fondat initial sub numele NDG (mai târziu eWorldCom)


Managementul VCC Live

Experții noștri vă ajută cu cea mai mare plăcere.

Szabolcs TÓTH

Szabolcs TÓTH

Managing Director

Tamás JALSOVSZKY

Tamás JALSOVSZKY

Managing Director

Dr. Gábor FEHÉR

Dr. Gábor FEHÉR

Head of Software Development

Péter MÁLHAI

Péter MÁLHAI

Head of Business Development

Boglárka HIDVÉGI

Boglárka HIDVÉGI

Head of Human Resources


Aveți o întrebare? Completați formularul și vă contactăm.

500 / 500
De retinut ca in momentul in care apasati butonul 'Trimitere' va dati acordul ca un membru al echipei VCC Live sa va contacteze pentru a va prezenta o oferta. Puteti gasi informatii detaliate despre modul in care va putem contacta citind documentul Politica de confidentialitate.
De retinut ca abonandu-va pentru a primi newsletter-ul nostru sunteti de acord sa primiti emailuri in mod regulat din partea VCC Live, emailuri continand informatii despre serviciile noastre, noutati si actualizari ale acestora. Abonandu-va pentru a primi newsletter-ul nostru sunteti de acord ca VCC Live sa foloseasca datele dvoastra, in concordanta cu Politica de confidentialitate, pana la momentul in care va veti dezabona de la newsletter.