Funcții excepționale a programului VCC Live


  • Creștere cu +26% în cazul succesului apelurilor


  • 30-70% reducere costuri


  • Se învață în 10 minte


  • 99.99% SLA


Contactați rapid și ușor clienții existenți sau potențiali.

VCC Live este o modalitate de soluție business, care asigură un suport call center fără
investiții suplimentare pentru firme și instituții care se ocupă zi de zi cu activități desfășurate
prin intermediul telefonului. Este soluția perfectă pentru call center-e externalizate, servicii
clienți, instituții financiare, companii de telemarketing, firme de colectare a datoriilor și firme
care desfășoară studii de piață.

Funcții de management


Management de proiect și baze de date
Opțiuni flexibile de proiectare și raportare, cu o alocare eficientă a fortei de muncă. Baze de date editabile pentru fiecare proiect. Opțiuni de import și export în MS Excel

User Management
Diferite drepturi de useri, cu pași simpli de creare și modificare.

Script management
Gestionarea scripturilorPot fi construite chestionare şi formulare complexe rapid şi uşor.

Management control de calitate
Sistem de evaluare individual pentru fiecare apel inițiat sau primit de operator, care asigură dezvoltarea continua a serviciilor oferite.


Domeniile de utilizare


Gestionare apelurilor efectuate
Soluția noastră de apelare automată (predictivă) permite utilizatorilor să contacteze clienții rapid și eficient. Se poate lucra cu un număr mare de apeluri, e-mailuri automate, SMS etc.

Gestionare apelurilor primite
Serviciu pentru clienţi de înaltă calitate, cu toate funcţiile necesare, precum IVR, aşezare în coada de aşteptare, ACD, SBR. Toate apelurile sunt direcționate către operatorul potrivit.

Gestionarea apelurilor efectuate şi primite
Sistemul de distribuţie a apelurilor oferit de VCC Live gestionează distribuţia inteligentă a apelurilor efectuate şi primite, ţinând cont de SLA preconizat.


Funcții de Centre de contact


Voce
Liniile VoIP de înaltă calitate asigură o satisfacție garantată pentru apelurile business.

E-mail
E-mail automat, în funcție de rezultatul apelului. ÎN CURÂND, se vor putea primi emailuri!

SMS
Mesaj scris personalizat după încheierea apelului. Informații relevante pentru clienți pot fi incluse automat.


Managementul conversațiilor


Înregistrare voce
Discuțiile între operatori și clienți sun înregistrate pe canale diferite. Fiecărui canal i se poate da un nume diferit și poate conține orice informații referitoare la apel.

Ascultare în timp real
Supervizarea apelurilor în timp real, monitorizare și chiar participarea la discuție.

Stocarea și descărcarea fișierelor de voce
În funcție de mărimea fișierelor, conversațiile înregistrate pot fi stocate orice perioadă de timp și pot fi descărcate oricând.

Software pentru arhivare apeluri
Conversațiile înregistrate pot fi descărcate și arhivate regulat cu ajutorul unui program separat.


Servicii de telecomunicații


Linii și numere de telefon internaționale
Datorită serviciului VCC Live clienții pot folosi sistemul într-un mod competitiv și pot primi apeluri de la numere locale din mai mult de 150 de țări, un aspect vital privind serviciul pentru clienți internațional.


Portabilitate
Cu ajutorul serviciului de portare, compania dumneavoastră poate fi contactată pe același număr de telefon de către parteneri și clienți potențiali

Conectare SIP
Folosind protocolul SIP, sistemul VCC Live poate fi integrat cu alte PBX-uri și furnizori de telefonie.


Raporatre și statistici


Monitorizarea activității operatorilor
Rapoarte personalizate, cu diverse date și structuri.

Statistici apeluri în timp real
Monitorizarea apelurilor primite, initiate, apeluri în IVR, cozi și totodată status-ul operatorului. Toate activitățile desfășurate în sistem sunt vizibile.

Jurnal de apeluri detaliat
Rapoarte personalizate, statistici și tabeluri, care vă ajută să monitorizați apelurile. Cele mai importante date pot fi vizualizate pe wallboard.

Export date
Rezultatele grupelor de operatori care lucrează în paralel la mai multe proiecte pot fi extrase folosind funcția de export date.


Integrare


IVR API
Tastele apăsate (DTMF) de către apelant în timpul apelului sunt transmise către un alt sistem (în mod general ERP sau CRM), influențând IVR-ul.

Baze de date și Webhook
Odată ce un apel se termină, date despre apel, operator și liste de apeluri sunt trimise automat către un alt sistem folosind API compatibil cu REST.

Script SDK
Se pot genera chestionare complexe de până la 100 de pagini. Programarea interfaței este disponibilă în JavaScript.

Integrare Web
Toate tipurile de ERP, CRM și alte aplicații pot fi integrate în doar câteva secunde în interfața operatorului.


Securitatea și protecția datelor


Stocare de date la un înalt nivel de.
Toate datele sunt stocate pe multiple servere, pentru a preveni pierderea de date. Informațiile pot fi recuperate chiar și atunci când sistemul de stocare este deteriorat.

Comunicare criptată
Sistemul și datele stocate sunt protejate de un firewall care este în mod regulat updatat. Comunicarea dintre software și sistemul central securizat este criptată (SIPTLS, sRTP, SSL).

Drepturi de useri pe niveluri multiple
Clienții pot defini cu precizie ce fel de date pot fi accesate de către cine și de unde. Pentru datele sensibile (informații despre clienți, înregistrări audio) este disponibilă o interfață separată de raportare, unde accesul este înregistrat. Pot fi create reguli de parolare personalizate pentru fiecare nivel de securitate.

Protecție fizică
Hardware-ul care suportă programul VCC Live se află într-un centru de date cu o înaltă certificare ISO 27001 de către T-Systems (Deutsche Telecom), și tot odată cu un înalt nivel SLA. În acest centru de date este oferită o protecție fizică și totodată un sistem strict de parolare, protecție la incendii și supraveghere video.


Technologie, dezvoltare


Servicii cloud
Avantajul principal al tehnologiei cloud este faptul că VCC Live, nu clientul pune la dispoziție toate resursele hardware și software necesare, cât și serviciile de telecomunicați. Clienții le pot folosi într-un mod flexibil, la cerere și instantaneu.

Metodologia unică de dezvoltare
Accentul principal al afacerii noastre este pus pe nevoile clienților. Echipa noastră de development folosește metodologia Agile pentru a satisface rapid așteptările clientului.

Asigurarea calității în development
Metodele noastre de testare multi-stage (automat, manual și teste de stres) asigură că erorile sunt detectate și corectate înainte de lansare.

Service level
Datorită sistemului nostru de monitorizare, nivelul serviciilor (service level) este constant înalt, asigurând un serviciu stabil și continuu tuturor clienților noștri.


Cerințe minimale de sistem


Cerințe hardware simple de business

  • Procesor: Pentium 4, AMD Athlon 64 sau mai nou (32bit/64bit)
  • Memorie: 1GB RAM la un sistem de 32bit sau 2GB RAM la un sistem de 64bit
  • Placa grafica: compatibila cu DirectX9 sau mai nou, cu WDDM 1.0
  • Instalare: 200MB spatiul liber pe hard disk
  • Rulare: 1GB spatiu liber pe hard disk


Windows, Linux

  • Platforma Windows: Microsoft Windows 7/8.1/10
  • Platforma Linux: Ubuntu 14.04/16.04 (32/64bit)


Căști
Pentru cea mai bună calitate audio este necesar un set de căști USB de înaltă calitate.

Conexiune de Internet Broadband
Pentru asigurarea nivelului business în timp ce folosiți programul VCC Live aveți nevoie de conexiune stabilă de internet cu o viteză de upload și download minime de 100kbit/sec pentru o singură stație de lucru.


Aveți o întrebare? Completați formularul și vă contactăm.

Protectie de date: Considerăm datele primite ca fiind confidențiale și nu le împărtășim niciodată cu terțe părți. Bifând căsuța vă abonați la newsletter-ul nostru și sunteți de accord cu termenii și condițiile noastre.