O soluție creată pentru a satisface toate nevoile de business

Prețurile noastre au fost create pentru a se potrivi cu toate tipurile de afaceri, începând de la afaceri mici până la call center-e uriașe.
Preturile de mai sus sunt valabile doar pentru companiile romanesti.

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Standard

    39
    staţie de lucru/lună
    ………
    Creşterea eficienţei pentru call centere mici şi mijlocii
    Gestionare campanie
    Gestionarea tuturor apelurilor
    Statistici şi rapoarte
    Înregistrare vocală
    Serviciu telecomunicaţii
    Suport prin e-mail
    Apelare predictivă
    Chat intern
    Construire chestionare (script)
    Trimitere automată de e-mail
    Gestionare drepturi de acces
    Integrare web
    Suport telefonic
  • Professional

    59
    staţie de lucru/lună
    ………
    Servicii inovative pentru call centere şi centre de telecomunicaţii profesionale
    Pachet Standard
    +
    IVR inteligent
    Modul de asigurare a calităţii
    Gestionare avansată de date
    Statistică individuală
    Wallboard
    Suport pentru munca în echipă
    Cotaţie
    API
    Numere de telefon internaţionale
    Consilier personal
    Suport iniţiere
  • Multichannel

    79
    staţie de lucru/lună
    ………
    Servicii create special pentru servicii clienți și centre de contact
    Pachet Professional
    +
    Trimitere automată SMS
    Trimitere automată email
    Șabloane dinamice SMS și email
    Serviciu clienți pe bază de email
    Filtrare virusuri și spam
    Gestionare cazuri prin tichete
     
     
     
     
     
  • Premium

    99
    staţie de lucru/lună
    ………
    Siguranţa datelor la un nivel înalt şi suport pentru instituţii financiare şi întreprinderi mari
    Pachet Multichannel
    +
    Nivel ridicat de securitate
    Serviciu de clienţi premium
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  •  
  •  
  •  
  •  

Lista de funcții

Aruncați o privire la pachetele noastre, comparați-le și găsiți opțiunea cea mai bună pentru dumneavoastră!

Lista de funcții

  •  
  • Standard
  • Professional
  • Multichannel
  • Premium
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Standard
  • Professional
  • Multichannel
  • Premium
  •  
  • 39
    staţie de lucru/lună
  • 59
    staţie de lucru/lună
  • 79
    staţie de lucru/lună
  • 99
    staţie de lucru/lună

Intrebari frecvente (FAQ)

Ce inseamna 'statie de lucru'?

‘Statie de lucru’ se refera la numarul operatorilor care se pot loga concomitent, fiecare de pe computerul lui. De exemplu, daca call centerul dvoastra lucreaza cu 2 operatori care lucreaza in 2 ture pe acelasi calculator, ‘o statie de lucru’ inseamna ca doar unul dintre ei se poate loga la un anumit moment dat.

Oferiti si serviciul de furnizare a fortei de munca? Va ocupati inclusiv de operatorii call center?

VCC Live nu ofera servicii de forta de munca, deci nu va putem ajuta in cee ce priveste operatorii call center sau supervizorii acestora. Suntem o companie de software development si furnizam uneltele software si totodata serviciile de telecomunicatii necesare astfel incat operatorii si supervizorii firmei dvoastra sa isi poata desfasura munca de zi cu zi.

Care este taxa lunara pentru servicii?

Taxele lunare sunt calculate pentru fiecare statie de lucru si difera in functie de pachetul ales. Numarul statiilor de lucru poate fi modificat oricand in sus sau in jos pe perioada desfasurarii contractului, in functie de necesitatile de moment ale call centerului dvoastra.

Exista si alte costuri aditionale?

Costurile aditionale care trebuie luate in calcul sunt cele precum taxele pentru convorbiri, SMS si taxe pentru stocarea apelurilor inregistrate (daca doriti un astfel de serviciu). Costurile acestor servicii aditionale vor fi discutate in detaliu cu dvoastra inainte de a incepe sa folositi VCC Live.

Care este investitia initiala (CAPEX)?

Nu este nevoie de nicio investitie financiara initiala. Singurele eventuale costuri care pot aparea pot decurge din solicitarea unei consultari inainte de demararea contractului, in cazul in care aveti nevoi speciale, cum ar fi setari sau functionalitati personalizate pentru dvoastra.

Cum pot incepe sa folosesc VCC Live?

3 pasi sunt necesari: 1. Semnarea unui contract cu noi; 2. Dati-ne un ragaz de 2-3 zile pentru a crea contul dvoastra; 3. Participati la trainingul initial furnizat de catre managerul dvoastra de cont.

Contractul se semneaza pentru o perioada determinata?

Nu. Semnam cu clientii nostri contracte pe perioada nedeterminata (fara perioada contractuala) deoarece preferam sa ne pastram clientii prin oferirea de solutii si suport calitativ, si nu prin termeni contractuali. In momentul in care veti hotari sa nu mai folositi VCC Live puteti rezilia contractul fara probleme.

Ce fel de support imi puteti oferi in folosirea VCC Live?

Pe parcursul derularii contractului cu noi, echipa de specialisti VCC Live va va oferi suport privind toate functionalitatile VCC Live. Mai mult de atat, managerii nostri de cont va ofera sfaturi si consultatii suplimentare, la solicitarea dvoastra.